Koreograf(i) / autor(i) predstave: Irena Mikec
Izvođačica: Irena Mikec
Oblikovatelj zvuka i svjetla: Bojan Gagić
O predstavi: Glavna tema ove plesne izvedbe je usamljenost kao ljudsko emotivno stanje i prostor koji emocija usamljenosti stvara. U samom istraživanju Mikec se bavi produbljivanjem uloga plesača i koreografa, definira koreografski rukopis, traži i artikulira najprimarnije u svojoj kretnji i čini to centrom izvedbe. U kreativnom procesu izmjenjuju se izvori ideja, misli, opažanja i traže metodologije za stvaranje pokreta. Pokret tretira kao glavni medij ove predstave a prisutnost tijela doživljava kao ultimatum u prostoru izvedbe.Svoje usamljeno tijelo artikulira kao stanje plesnim jezikom koje razvija, a plesom koji se rastače iz tog vokabulara stvara prostor bivanja za sebe i publiku. Autorici je bitno definirati prostor susreta za sebe i gledatelje kako bi ponudila bliskost radu i podijelila stanje osame.Prostor izvedbe se također stvara specifičnom manipulacijom raznih izvora zvuka koji nastaje u suradnji s multimedijalnim umjetnikom Bojanom Gagićem. Gagić je zadužen i za oblikovanje svjetla koje se kreće zajedno s izvedbom i podsjeća gledatelje kako su emotivno stanje tijela i pokret koji iz toga proizlazi nezaobilazni izvori svakog prostora kojeg dijelimo. Predstava se bavi pitanjima: Kakav je to pokret koji je usamljen? Kako tijelo u solo izvedbi može manifestirati osjećaj usamljenosti? Kako se izgrađuje samoća u prostoru, koja je arhiktetura usamljenosti?
Solo Irene Mikec rad je koji fino sklapa odabrane elemente: s jedne strane je izvedbenost trenutka i stvarnost situacije izvedbe, a s druge je izgradnja teme prepoznatljivim koreografskim znakom i izvođačkom metodom induciranja određenog emocionalnog stanja. Donosi koncentriranu izvedbu i neiscrpnu, ali sklisku temu usamljenosti, budeći empatiju prisutnih.
Iva Nerina Sibila, Plesnascena.hr
Suptilan i fini rad koji je sav u disanju s publikom koja ga okružuje.
Žiri Plesne mreže Hrvatska 2017. – Maja Đurinović, Magdalena Lupi Alvir, Melita Spahić